ALTE SYROP PRAWOŚLAZOWY 125 ML

Dostępność:
szt.
3,00 zł

Realizujemy wysyłki za granicę Polski. Do wszystkich krajów UE. UK, DE, SE, CH, Anglia, Irlandia, Niemcy.

WYSYŁKA FIRMĄ KURIERSKĄ UPS (do 72h!!!) koszt 56 zł do 8kg.

Przeznaczenie: Ból gardła i krtani, Kaszel
Postać: Syrop
Skład: wyciąg z korzenia prawoślazu, kwas benzoesowy, sacharoza, etanol 95st.

Wskazania: Stany zapalne górnych dróg oddechowych, kaszel, ból gardła i krtani, chrypka, angina, nieżyt oskrzeli i przełyku.

Działanie: Syrop zawiera wodny macerat z korzenia prawoślazu, wykazujący działanie łagodzące kaszel oraz osłaniające błonę śluzową jamy ustnej i gardła.

Dawkowanie:
Dzieci powyżej 3 roku życia do 6 roku życia: 1/2 miarki (5 ml) dawkę powtórzyć w zależności od nasilenia objawów podrażnienia (do 3 razy dziennie).
Dzieci powyżej 6 roku życia: 1/2 miarki (5 ml) dawkę powtórzyć w zależności od nasilenia objawów podrażnienia (do 5 razy dziennie).
Młodzież od 13 roku życia i dorośli: 1 miarkę (10 ml) dawkę powtórzyć w zależności od nasilenia objawów podrażnienia (do 6 razy dziennie)

Informacje dodatkowe
Przed użyciem zapoznaj się z ulotką dołączoną do opakowania, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania i przechowywania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.