TOKOVIT E 200 X 60 KAPSUŁEK

Wysyłka 24h
szt.
12,50 zł

Realizujemy wysyłki za granicę Polski. Do wszystkich krajów UE. UK, DE, SE, CH, Anglia, Irlandia, Niemcy.

WYSYŁKA FIRMĄ KURIERSKĄ UPS (do 72h!!!) koszt 56 zł do 8kg.

Przeznaczenie: Niedobory witaminy E, Stres
Wiek: Dorośli
Postać: Kapsułki
Skład: Vitaminum E naturale 200 j.m.; substancje pomocnicze: olej sojowy oczyszczony, żelatyna, glicerol. Tokovit E zawiera witaminę E.

Wskazania: Profilaktyka oraz leczenie niedoboru witaminy E spowodowanego długotrwałym nieprawidłowym odżywianiem oraz zaburzeniami przemiany materii. Wspomagająca w miażdżycy, chorobie niedokrwiennej serca oraz jej wtórnej profilaktyce i we wszystkich chorobach, których etiologia jest związana ze stresem oksydacyjnym.

Działanie: Naturalna witamina E (d-alpha-tocopherol) jest substancją pozyskiwaną z naturalnych olejów roślinnych, niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wykazuje działanie biologiczne o 50% silniejsze od powszechnie stosowanej witaminy syntetycznej. Neutralizuje działanie wolnych rodników, które prowadzą do uszkodzenia błon komórkowych i materiału genetycznego komórki, sprzyjających m. in. procesom nowotworzenia. Zapobiega utlenianiu lipoprotein o niskiej gęstości (LDL) hamując proces agregacji płytek krwi i zmniejszając tym samym ryzyko powstania i rozwoju miażdżycy.

Dawkowanie:
  • zapobiegawczo: jedną kapsułkę podczas pierwszego posiłku.
  • leczniczo: zgodnie ze wskazaniami lekarza.
Przeciwwskazania: Niedobór witaminy K, nadwrażliwość na którykolwiek składnik produktu.

Działania niepożądane:
Zazwyczaj preparat jest dobrze tolerowany. Długotrwałe stosowanie dużych dawek może wywoływać uczucie zmęczenia, osłabienie mięśniowe, bóle głowy, bóle brzucha i nudności.

Uwagi:
Preparat może antagonizować działanie witaminy K, zwłaszcza przy jednoczesnym stosowaniu doustnych leków przeciwzakrzepowych lub estrogenów. Siarczan żelaza inaktywuje witaminę E (należy zachować kilkugodzinny odstęp między przyjęciem obu leków). Witamina E zwiększa wchłanianie, wykorzystanie i magazynowanie witaminy A oraz może zmniejszać zapotrzebowanie na insulinę i glikozydy naparstnicy. Stosowanie innych leków o działaniu przeciwutleniającym (selen, kwas askorbowy, koenzym Q, aminokwasy siarkowe) może łagodzić objawy niedoboru witaminy E.
Ciąża i karmienie piersią - wyłącznie z przepisu lekarza.

Informacje dodatkowe
Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej dawki do spożycia w ciągu dnia.